اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

من در رگم جاری است عشق به میهن




Related image


فرزند انقلاب ام 


ز مشت های گره کرده پدرم زاده شدم 


مشتی برای حماسه ی سترگ انقلاب تا اسلام 


من در رگم جاری است عشق به میهن 


کاخ نشینان می کردند ز عشق میهن دوری


گرمایی ز جنوبی بودنم 


نفس هایم را گرم می کند برای شعار


شعار برای روز های سرد ظلم کاخ نشینان 


پدرانمان گفتند:<<هیهات منا الذله>> 


و شعاری ز خونشان دادند 


جهان امروز من 


ستاره ایی ز انقلاب است 


شعر سپید انقلابی من 


با خورشید شکوهمند انقلابی اسلامی


آفتابی می شود 


چه کوچیکم در کنار مردان انقلاب 


پدرم من صدایم را که هیچ 


حرارت نفس هایم را به پاس گرمای انقلاب فدا می کنم 


پدرم می گویم :<<هیهات مناالذله>>


و شهادت تاریخی دیگری می آفرینم



فرشته لاشاری بلوچی - یازدهم علوم ریاضی - دبیرستان شیخ السلام

نظرات 1 + ارسال نظر
sD یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 09:55

با سلام خدمت کلیه سروران خودم، از شما دوستان تقاضا یی داشتم جهت شرکت در یک امر خدا پسندانه من را همراهی کنید . واقعا نمی دونم چطوری بگم اما یکی از هزاران نفری که در ایران زندگی میکنن و نیاز به کمک مالی دارن را بنده به شخصه می شناسم و از شما دوستان و خیرین محترم خواهش میکنم به این دوستمون کمک کنید . این شماره کارت بنام خودم هست که اینجا گذاشتم اما اگه کسی اعتماد نداشت یا به هر دلیلی خواست که با این شخص اشنا بشه با شماره من تماس بگیره تا هماهنگی لازم رو انجام بدم .مرسی ازلطف همگی.



5041721057000946 بانک رسالت بنام منصور شبانکاری شماره تماس 09361743450

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد