اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

عمرم گذشت اما بدرد تو نخوردم

200 عکس نوشته پروفایل محرم 99 جدید و با کیفیت | Islamic art ...

 

عمرم گذشت اما بدرد تو نخوردم

شرمنده ام آقا بدرد تو نخوردم

 

تو فکر من بودى ولیکن من نبودم

اصلا به فکر نوکرى کردن نبودم

 

من دور بودم تو مرا نزدیک کردى

راه مرا از کربلا نزدیک کردى

 

گفتى اگر تو بى پناهى من حسینم

حتى اگر غرق گناهى، من حسینم

 

گفتى بیا پاک از گناهت میکنم من

تو رو به چاهى، رو به راهت میکنم من

 

گفتى بیا مثل تو خیلى خار دارم

حتى براى مثل تو هم کار دارم

 

آواره ام، آواره را آواره تر کن

بیچاره ام، بیچاره را بیچاره تر کن

 

آوارگى در این حسینیه می ارزد

بیچارگى در این حسینیه مى ارزد

 

هرشب اسیرم میکنى پاى بساطت

دارى تو پیرم میکنى پاى بساطت

 

من چاى میریزم گناهم را بریزى

یکجا تمام اشتباهم را بریزى

 

شان نزولت میکند آخر بلندم

سر را تو دادى جاى آن من سربلندم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد