اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

معرفی شیعه نماها


عکس تابستان زیبا - کامل (هلپ کده)



امام صادق(ع) در اعتراض به رفتار برخی از شیعه‌نماها فرمودند:

گروهی در مسجد ما را انگشت‌نما و خودشان را مطرح می‌کنند، نه آنها از ما هستند و نه ما از آنها.

من می‌روم و پنهان می‌شوم و پرده بر اسرار خود می‌افکنم، ولی آنها پرده ما را می‌درند، خدا پرده ایشان را بدرد.

آنها به من می‌گویند: امام! بخدا من امام نیستم مگر برای کسی که از من فرمان برد.

ولی کسی که نافرمانی‌ام کند، من امام او نیستم.

چرا این ها خود را به نام من می‌چسبانند؟! چرا اسم من از دهانشان نمی‌افتد؟!

به خدا سوگند که خداوند مرا با آنها در یک سرا با هم قرار نخواهد داد.(1)

ـــــــــــــــــــــــــــــــ

1- الکافی، ج 8، ص 374

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد