ریزش های قیام امام حسین علیه السلام

به هر عشقی جز عشق تو گفتم نه
حسین ای شهزاده و حسین ای شه
به قول بلبلا چهچه به قول نوکــرا به به
به به عجب نام دل انگیزی

عجب حال و هوایی داری
به به چه اقلیمــی بهشت اینجاست
عجب کــرب و بلایی داری
به به تو رو دارم

یا رفیق من لا رفیق له
یا شفیق من لا شفیق له
حسین جانم یعنی دین و ایمــانم
حسین جانم یعنی ختم قرآنم
چه اسمــی داری سلطانم

خدا میگه حسین جانم
جانم به هر مسجد تویی قبله
تو دنیا رو به هم میریزی
جانم حسینیه کــنیسا و کــلیسا رو به هم میریزی
جانم به قربونت حسابا رو کــتابا رو به هم میریزی

یا رفیق من لا رفیق له
یا شفیق من لا شفیق له
ترانه ها میمــیرن ولی نوحه ات نه
تمــوم خاکــا سردن ولی تربت نه
نمــیگم به زیارت نه

هر شب به روضه ات نه
به به چه کــردی با دل دنیا
کــه واست بی قراره آقا
به به عجب شوری عجب نوری
کــه خامــوشی نداره آقا

به به دلم میخواهد حرم باشم
یه اربعین دوباره آقا
یا رفیق من لا رفیق له

یا شفیق من لا شفیق له