اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

" دل نوشته رویاپوراحمدگربندی به مناسبت وفات حضرت زینب ( س ) " :

 

 

 

دل نوشته رویاپوراحمدگربندی؛ این مطلب صرفا جهت مطالعه است ؛ کپی برداری پیگرد قانونی دارد  

 

 ****************************************************************  

 

 " از زبان حضرت زینب ( س ) :   

 

" برادرم حسین ( ع ) جان من است از کودکی شاهد بزرگ شدنش بودم و نمی توانم  

 

 

جدایی از او را تصور کنم ، اما طبق سخنان جدم ( ص ) روزی او را دست می دهم ،   

 

چگونه  باید تصور کنم که بگذارم گزندی به او رسد همه جا با اویم . بعد از مادرم   

 

فاطمه زهرا( س )  سرپرستی خواهر وبرادرانم با من است . "   

 

  " در روز عاشورا که زینب بر تل زینبیه شاهد نبرد برادر بهتر از جانش بود و حسین (ع )   

 

    می دانست که خواهرش بسیار  او را دوست دارد و مرتب خود را به خواهر نشان  

 

    می داد تا دل خواهرش آرام گیرد ؛ در عصر عاشورا زمانی  که حسین ( ع ) تنها شد   

 

    و عشقیا سرش رابریدند ؛  

 

       وای بر دل زینب ، ای وای و میلیاردها وای ....... "   

 

                              " السلام علیک یا اباعبدالله الحسین ( ع ) "   

 

**************************************************************  

 

         " تقدیم به حضرت زینب ( س ) : به مناسبت وفات آن حضرت "  

 

 دل نوشته رویاپوراحمدگربندی ؛ پنجشنبه ۲۵/۲/۱۳۹۳ * ساعت ۱۰:۴۰ صبح 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد