اشعار زیبا درباره اربعین حسینی + عکس نوشته اربعین حسینی

 

یاسیدالشهدا

بهترین نقطه دنیاحرم حسین اسـت

پاکتر از دل دریا حرم حسین اسـت
بی پناهی

اگر از غصه بـه خود می پیچی

بهبود همه ی غمها حرم حسین اسـت

اشعار زیبا درباره اربعین حسینی + عکس نوشته اربعین حسینی

 

ثواب عجیب پیاده روی اربعین

امام صادق ع میفرمایند:
۴۰۰۰ فرشته در اطراف قبرامام حسین ع بوده که جملگى ژولیده و محزونند و تا روز قیامت بر آنجناب میگریند.

هیچ زائرى بـه زیارت ان حضرت نمی‌رود مگر آنکه این فرشتگان بـه استقبالش می روند، و هیچکس با قبر ان حضرت وداع نکرد مگر آنکه این فرشتگان وی را مشایعت میکنند، و مریض نمی‌شود مگر آنکه عیادتش میکنند، و نمی میرد مگر آنکه ایشان بر جنازه اش نماز خوانده و از خدا برایش طلب آمرزش میکنند.

کافی ج ۴،ص۵۸۱کامل الزیارات،ص۱۱۹

 

اشعار زیبا درباره اربعین حسینی + عکس نوشته اربعین حسینی

 اربعین حسینی

اشعار زیبا درباره اربعین حسینی + عکس نوشته اربعین حسینی

همانا اشک رودیست
کـه اگر بـه دریایِ عشقِ حسین
وصل نشود،
در باتلاقِ سیاهِ دل میماند
پس ” فَابْکِ لِلْحُسَیْن “
سیدالشهدا جان

اشعار زیبا درباره اربعین حسینی + عکس نوشته اربعین حسینی

بیمارِ کربلا، تو دوا کن مــریض را
بــیمارِ کربلا شده ام سالیانِ سال

 

اشعار زیبا درباره اربعین حسینی + عکس نوشته اربعین حسینی

دوبیتی های اربعین حسینی

سفر کردم بـه دنبال سر تو
سپر بودم برای دختر تو
چهل منزل کتک خوردم برادر
بـه جرم این‌که بودم خواهر تو

حسینم واحسین گفت و شنودم
زیارت نامه ام جسم کبودم
چه در زندان، چه در ویرانة شام
دعا می خواندم و یاد تو بودم

برای هر بلا آماده بودم
چو کوهی روی پا استاده بودم
اگر قرآن نمی خواندی برایم
کنار نیزه ات جان داده بودم

اشعار زیبا درباره اربعین حسینی + عکس نوشته اربعین حسینی