اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

دل نوشته ایی از رویاپوراحمدگربندی ، به مناسبت هفته بسیج

رزمندگان اسلام در حال عبادت/کربلای ایرانرزمندگان اسلام در حال عبادت/کربلای ایران

 

با یاد تو آرام می گیرم                               1

صبحگاه را به شامگاه می رسانم              1

با عطر حضورت                                          1   

من بازمانده ی قافله ی عشقم                   2

رد پای مرا از کاروانیان دشت نینوا

تا دشت طلائیه جویید                            3

تا دشت های گسترده ی حجاز

تا بلندی قدس

تا بیغوله های محرمین تمام اعصار

من زیباترین تجلی ایثارم

من ایثارم را از معلمم آموختم                      4

او در عصر عاشورا به من آموخت

حق گرفتنی است

من از خطّه جنوب ، در پیج هر کوره راه گم گشته خشک

تا بلندی نخلستان و دریای نیلگون  خلیج فارس

می آیم

فروغ نگاهم آن قدر گسترده و باز است که

از مهد به عرش می رود

من از باغ های نیلوفران آبی می آیم                  5

تا گل های سپید یاس را به یارانم هدیه کنم

من عاشق کوی یاران تک سوار عشقم                 6

با من بیایید تا شما را

به دشت های سرخ گل های شقایق برم

به دشت های گل های پرپر آسمانی برم

وجودم تا به یادت باشد ای گلواژه عشق

همیشه سبز سبز  باشد همیشه

من و یاران به خیزیم و بنیاد ظلم براندازیم                           7

من از عهد قدیم تا حال با تو میایم و همراهم

من از مدرسه عشق  بسیج میایم  .......

*******************************************

دل نوشته ایی از رویاپوراحمدگربندی ، شنبه 1393/9/1 ، ساعت 11:45 ظهر

1-امام حسین ( ع ) 

 2- یاران امام حسین ( ع)

3- شهدا

4-امام حسین ( ع)

5- بهشت

6-یاران امام عصر ( عج )

7-یاران امام عصر ( عج )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد