اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

دل نوشته ایی از رویاپوراحمدگربندی ، به مناسبت هفته بسیج

هزار و سیصد و هفتاد سال از شب شهادت نازدانه سید الشهداء

 حضرت رقیه (سلام الله علیها) می‏گذرد …

H Roghayeh1 شهادت حضرت رقیه (س)

عرض تقصیر که یادمان رفت شما هم جزو کاروان بودید ،

با من بیا ای زیبای کوچک من 

 زیباترین کلام کودکانه تقدیمت می کنم

و تو مرا که می بینی به سویم می دوی

و از آغوش من جدا نمی شوی شاید               1    

  

رایحه ی پدر را حس می کنی     2

و شاید آن زمان که در برابر ضریحت می نشستم

نمی خواستی جدا شوی و من صبحگاهان و شامگاهان

به دیدارت می شتافتم     و                3

تو را در ضریح می دیدم که به انتظار

دوستداران پدر هستی                  4

من دلگیرم

از این که نمی توانم به دیدارت بیایم

ای زیباترین دنیای کورکانه ، با من بیا

تا باهم به دیدار جدت رویم             5

و بگوییم از درد این همه جفا

 

شاید در این آدینه سوار سبز پوش به دیدارت بیاید         6

سلام مرا به او برسان

در کجا جویم تو را

تنها در شامی و من تنها در این جا

بیا تا به همراهت به دشت گل های نرگس رویم

تو را به ستم کشتند

سخت است دوری پدر ، می دانم             7

هر بار به یادت پدرت داغداریم               8

ما وارثان زمینیم و آمده ایم تا بنیاد ظلم براندازیم

عرض تقصیر ، ای زیبای کوچک من

با من بیا تا به دیدار رویم ........

****************************************************

دل نوشته ایی از رویا پوراحمدگربندی ؛ جمعه 7/9/1393 ؛ 11:15 ظهر

   (( به مناسبت رحلت حضرت رقیه ( س) ))

1-بر اساس خوابی که دیدم

2-امام حسین ( ع)

                           

3-بارگاه حضرت رقیه ( س) در دمشق سوریه

4-امام حسین ( ع)

5-پیامبر اکرم ( ص )

6-امام عصر ( ع)

7-امام حسین ( ع)

8-امام حسین ( ع)

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا حسینی جمعه 7 آذر 1393 ساعت 12:24 http://p14masom.blgfa.com

ما تا ابد داغدار از دست دادن در دانه ی امام حسین ( ع)

هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد