اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

" مبعث پیامبر مهربانی ها مبارک "

گل شقایق

" همه می گویند در آدینه می آیی

 

اما می گویم

 

نرفته ایی که باز آیی

 

عطر نرگس های دشت انتظار

 

با برادرهایم احساس می کنم

 

من از دشت نینوا می آیم

 

من در دشت طلائیه

 

با شما هم پویه کردم

 

من از باغ های پردیس

 

تا دشت شقایق ها

 

تا گندم زارهای طلایی آسمانی عرش

 

راه می سپارم

 

ردپایم انعکاسی

 

ردپای برادرهایم است

 

از اینجا تا پلکانی

 

به سوی درهای آسمان است

ستارگان نورباران است که فخر عالم آمد

در تمام عرش حیران از این خلقت معبود

راز قدم هایت در غار حرا

نمی دانم چیست ؟

می دانم که تو بهترین پدر جهانی

تو مهربان ترین پیامبرانیی

تمام گل های مهد نثار مقدمت می کنم

شکوفه باران است عرش کبریا

سپیدی گل های یاس و مریم

رایحه گل سوری می آید

تو زیباترین تجلی عشقی

از این جا پلکانی خواهم ساخت

تا به مهد آیی

عاشقانت جان نثارت هستند

**************************************

سروده : رویاپوراحمدگربندی ؛ شنبه  1394/02/26 ؛ ساعت 11:27 ظهر

" مبعث خاتم النبین ( ص ) رسول مهربانی ها مبارک "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد