اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

" به یاد خونین بالان عاشق ( شهدای خونین شهر ) "

        به یادت ............

***********************************

مگر من ستاره ایی شوم و به آسمان دل عاشقان خدا

پر کشم ؛

مگر من ماه تابان گل های پرپرشده دشت شقایق گردم و

به آسمان پرکشم ،

تمامی دشت آلاله ها را روشن کنم

تا ببینی که چگونه لاله هادر نخلستان ها و کوهساران

نماز آخر عشق را خواندند و رفتند 

تا فلق غوغایی به پا بود :

ملائکه همه صف در صف از عرش تا مهد پلکانی از

گل های سپید ساخته بودند تا به استقبال لاله های

خونین بال روند 

تو کجا بودی تا قدرت عرصه اقلیم عشق را ببینی

من همیشه تا بوده و هستم به گستره ی همه ی

تاریخ : خاک پای آلاله های دشت جنونم  

به یادت در دشت جنون گشتم

با پایت در دشت آلاله ها

گام می نهم

به یادت دانه های مراورید ذکرت را

به تبرک به عرش بردم

همه کروبیان برای دیدارت می شتابند

به یادت با دستان پرپر شده

با پاهای به جامانده

با تن های بی سرت

وضویی ساختم عاشقانه

و در مسلخگاه ؛ عاشواریی دگر ساختم

ملائکه از عرش به مهد فرود آیند

و از گل وجودت

تسبیحیی سازند برای یادت

دردانه رب

در کوی هجر یادت

تمامی دشت ها را شقایق خواهم کاشت

تو در تمامی کوی و برزن های عاشقی

همه را به طواف وا داشتی

به یادت تمامی عمر

بوی کرب به همره خواهم داشت

به یادت ...............

 

******************************************************************************

شعری از رویاپوراحمدگربندی ؛ یکشنبه 1394/3/3 ؛ ساعت 06:55 صبح

" به مناسبت آزاد سازی خرمشهر "


" تقدیم به سالار شهدا ثارالله (ع) و تمامی شهدا "

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه سادات حسینی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 21:51

دنیایی زیبا ساختی با واژگانت

تابلویی بی نظیر است

دنیای شاعر مثل تابلوی نقاشی است که مناظر خیالی به چشم

می بیند

رویا سرگشته یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 16:23

در کوچه های عاشقی با شماطی الارض کردم

جز عشق ندیدم

وادی به وادی

منزل به منزل

هفت مرحله طی شد

ای پیر

کی می آیی

من آواره ی آواره ترینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد