اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

" عید غدیر خم بر عاشقان ولایت مبارک " :

تصویر گل قشنگ

من کوچه های تنگ عاشقی  را با علی ( ع ) طی کردم

 

در پس کوچه های مدینه آرام و سبکبال

 

پشت سرش تا کومه عشق

 

رهسپار گشتم

 

من عدل و جنگیدن با ظلم را

 

من مبارزه با نفس را

 

از گل بوته کلامت

 

روئید و نهالش سر از روحم برون زد

 

بوی حسینت ( ع) را

 

از راهت یافتم

 

گرد و غبار بی کسی را با تو پاک کردم

 

دیدارت و هرروز با کلامت

 

طی کردم

 

من پلکان گل های پردیس عرش را

 

با تک گوهر عرش طی کردم

 

من چشمه ی پاک زلال " خم " را

 

درچشمان عاشقانت

 

چون نهر سلسبیل جاری دیدم

 

عشق علی ، راه علی

 

چون شالیزار سبز معطر در دشت

 

چون رایحه نرگس های معطر

 

چون عطر گیچ مریم دشت عاشقی را                        

 

من پویه کنان از مهد تا عرش

 

عشق ولایت تا پردیس طی کردم

 

شهد ولایت با " میثاق خم " ثبت گردید

 

این است عهدی که با پروردگارت

 

بستی

 

" شعری از رویا پوراحمدگربندی "

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد