اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

" عبادت خالصانه ی خدا " :

 

 

در حکایت کهن فارسی آمده است که عابدی شبانه روز مشغول دعا ونیایش

به درگاه پروردگار بود و به ندرت از عبادتگاه بیرون می آمد .

یک روز که برای حاجتی ازآن جا خارج شد ، شیطان داخل عبادتگاه رفت و

 در را به روی او بست . وقتی که عابد بازگشت و در را بسته دید تعجب کرد

 و در زد .

شیطان پرسید :  " کیست ؟ "

عابد جواب داد : " من ."

شیطان دوباره پرسید : " کیست ؟ "

و عابد باز گفت : " من . "

در آخر شیطان در باز کرد و به او گفت : من عمری مشغول نیایش و ستایش

و ستایشش بودم ولی یک بار گفتم :  " من " و برای همیشه ازدرگاهش

رانده شدم !

تو چطور می توانی این کلمه را چند بار بر زبان بیاوری ؟ !

نظرات 1 + ارسال نظر
شکوفه بارانی شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 21:32



خدایا از گناهان ما در گذر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد