اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

" گل انتظار " :

انتظار

 

همیشه منتظرت هستم

بی آن که در رکود نشستن باشم

همیشه منتظرت هستم

                     چونان که من

همیشه در راهم

همیشه در حرکت هستم

                   همیشه در مقابله

تو مثل ماه

ستاره

خورشید

همیشه هستی

و می درخشی از بدر

                  و می رسی از کعبه

و کوفه همین تهران است

که بار اول می آیی

و ذوالفقار را بار می کنی

و ظلم را می بندی

همیشه منتظرت هستم

               ای عدل وعده داده شده

این کوچه

                این خیابان

                           این تاریخ

خطّی از انتظار تو را دارد

و خسته است

تو ناظری

تو می دانی

ظهور کن

ظهور کن که منتظرت هستم

ظهور کن که منتظرت هستم

 

"  طاهره صفار زاده "

نظرات 4 + ارسال نظر
نرجس پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 20:48 http://www.p14masom.blogfa.com

نگاه مان آسمانی است

رویا پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 21:16 http://www.p14masom.blogfa.com

دوست دارم صداقتت را در دوستی

دوست دارم نگاهت را در اوج افق ها که

آسمانی است

دوست دارم قلب دریایی ات را که به وسعت دریای

نیلگون خلیج فارس است

ارادتمند

ستاره پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 21:25

تار و پود هستیم بر باد رفت اما نرفت
عـاشقی ها از دلـم دیوانگی هـا از سرم
شمع لرزان نیستم تا ماند از من اشک سرد
آتـشــی جــاویــــد باشـــد در دل خاکـستـــــرم
سـرکـشـــی آمــوخت بخت از یـار یـا آمــوخت یار
شـیـــــوه بــازیــگـــــــری از طــالـــــــع بــازیـگــــــرم؟
خــاطـــرم را الفتـــی بـا اهـل عالـــم نیســت نیســت
کــــز جهــــانی دیـگــــرنــد و از جهـــانــــی دیـگــــرم. . .


رهی معیری

سحر خانمممممممم پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 22:01 http://maloosak.69.mu

سایت خیلی قشنگی ساختید...خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
5616

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد