اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

" میلاد امام رضا ( ع ) مبارک " :

    

از زمانی که به درگاه تو راهم دادند

آبرو مند شدم عزت و جاهم دادند

 

به مقامی که نبردند سلاطین راهی

من مسکین به خدا رفتم و راهم دادند

 

تا شدم معتکف کوی تو ای شمس شموس

مژده ی روشنی شام سیاهم دادند

 

گرمی و شور طلب کردم از اینجا چون شمع

چشمه ی اشک غم و آتش آهم دادند

 

خواستم با تو بگویم که خجالت زده ام

عرق شرم به عنوان گواهم دادند

 

در حریم تو خدا را به تو دادم سوگند

نامه ی عفو گنه بهر گناهم دادند

 

چه غم از تابش خورشید قیامت دارم

تا که در سایه ی مهر تو پناهم دادند

 

سوخت در آتش غم جان«وفائی» و سرود

در غم آل علی حال تباهم دادند

 

سیدهاشم وفائی

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 06:34 http://takgem.ir

سلام سایت بسیار زیبایی داری♥♥
.
.
.
.
.
اگر میشه به هم سر بزن خوشحال میشم♥♥
www.takgem.ir

ممنون از لطف تان

حتما سر می زنم به وبلاگ تان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد