به نام یکتای بی همتا

باعرض سلام وارزوی سلامتی برای شما سروران گرامی.خداوند رحمان رحیم در انسانها

خصوصیات متفاوتی قرار داده است .یکی قد بلند٬ یکی قد کوتاه٬ یکی بینی کشیده ٬یکی

هم بینی بزرگ ٬حقیر هم از این نعمت برخوردار بوده ٬گوشهایم بزرگ می باشد.

 

مدتی قیس به من گیر داده بود ٬مدام تکرارمیکرد" ولک لیش شما گوش بزرگ"درجواب

می گفتم نعمت الهی نصیب من شده ٬خواست خداست.

این فرد مریض با کابل به جان گوشهای من می افتاد ٬باضربه کابل روی گوشهای من

می نواخت٬ ان قدر این کار را تکرار کرده بود که براین عادی بود.

بر اثر ضربات گوشهای من سیاه شده ٬حس نداشت تمامی دوستان نگران این شرایط

بودند٬از درد وزخمی شدن گوشهایم٬ سرم را نمیتوانستم برروی زمین بگذارم.

چندماهی با همین وضعیت طی شد ٬تا کم کم از سرش افتاد ودست از سر گوش های

بیچاره من برداشت.

در ان زمان به یاد این شعر می افتادم ولی اوکه انسان نبود!!!

سرم راسر سری متراش تو ای استاد سلمانی٬ که من هم دردیار خود سری وسامانی

دارم سر ما را هر جور دوست داشتند تراشیدند.

 

خط پدافندی در تکریت