اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند

 Image result for ‫تصویر گل سرخ‬‎

الهی هر که تو را شناخت

و علم مهر تو افراخت هر چه غیر از تو بود بینداخت.

 

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند

                                                             فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی

                                                               دیوانه تو هر دو جهان را چه کند 

خواجه عبدالله انصاری

نظرات 1 + ارسال نظر
شبنم دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 23:33

من زنده بودم اما انگار مرده بودم

از بس که روزها را با شب شمرده بودم

یک عمر دور و تنها تنها بجرم این که

او سرسپرده می خواست ‚ من دل سپرده بودم

یک عمر می شد آری در ذره ای بگنجم

از بس که خویشتن را در خود فشرده بودم

در آن هوای دلگیر وقتی غروب می شد

گویی بجای خورشید من زخم خورده بودم

وقتی غروب می شد وقتی غروب می شد

کاش آن غروب ها را از یاد برده بودم

محمد علی بهمنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد