اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

آیا برای آمدن میلی نداری؟


 Image result for ‫تصویر امام عصر‬‎



پایان شب‌های بلند انتظاری


آیا برای آمدن میلی نداری؟


 

من نذر کردم خاک بایت را ببوسم


آیا سر این بنده منت می‌گذاری؟


 

من قبل از این‌ها این همه ویران نبودم


آباد بود این خانه ما روزگاری


 

من دل ندادم تا که روزی پس بگیرم


می خواستم پیشت بماند یادگاری


 

تا این که دل‌ها بوی سجاده بگیرند


باید بیایی و کمی تربت بیاری


 

یک روز می‌آیی و تا روز قیامت


ما را به آقای محرم می‌سپاری


 

یک هفته دیگر دل آواره من


باید بسازد با فقیری با نداری


 

علی اکبر لطیفیان

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا جمعه 15 دی 1396 ساعت 06:17 http://www.p14masom.blogfa.com

در انتظار آمدنت لحظه لحظه می شمارم

گل ستاره ها را می چینم و

در بیکرانه دشت آسمان

می پراکنم

بیا که

دلتنگ

شنیدن صدای آمدنت

در یک آدینه ام

بخواند بلندگوی مساجد

و در کعبه

که تو آمدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد