اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

پدر


Related image

 

پدرم خیلی زیبا و مؤثر به ما تذکر مے داد؛


دعوا کردنش همیشه غیر مستقیم بود؛


یعنے اصلا دعوا نمے کرد ؛


و سرمان داد نمے کشید ...

 

وقتے کار اشتباهے مے کردیم،


صدایمان مے کرد و ما را مے برد توےاتاقش،


مے نشستیم کنار هم ؛


بابا سوره ے والعصر را مے خواند ...


حالا من دل توے دلم نبود که من چے کار کردم!؟


آن قدر زیبا و با ادب حرف مے زد


که به خودم قول مے دادم دیگر اشتباهم را تکرار نکنم.



شهید سپهبد علے صیاد شیرازے

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رامبد دوشنبه 13 فروردین 1397 ساعت 10:38

سلام عزیز جان
یه خواهش عاااااااااااااااااااااجزانه ازت دارم
اگه کمکم کنی انگار رفتی مکه ثواب کامل بردی
توروخدا کمکم کن
اگه میشه آیدی تلگرامی چیزی بده باهات صحبت کنم
در مورد بلاگ اسکای هست
میخام ببینم وبلاگ شما کد نظرات در پنجره جداگانه داره یا نه ؟؟؟
اگه داره برام بفرستینش
انگار دنیارو بهم بدی
ممنونت میشم
برای اینکه منو در تلگرام پیدا کنی فقط کافیه
در جستجوی تلگرام عبارت bank2 رو جستجو کن
پیدام میکنی فقط دقت کن بین بانک و2 فاصله نیستا سرهمه و چسبیده بهمن - منتظر پاسخ مهر شما و کمکتون هستم عااااااجزانه

سلام

در نماز با خداوند درد دل کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد