اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

رفتار آمریکا برای رعایت حقوق بشر بسیار مضحک و خنده‌آور است /جنایتی که هرگز التیام نخواهد یافت



یک نماینده تهران در گفت‌و‌گو با جام‌جم‌آنلاین:


رفتار آمریکا برای رعایت حقوق بشر بسیار مضحک و خنده‌آور است /


جنایتی که هرگز التیام نخواهد یافت


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سالروز حمله به هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان متجاوز آمریکا هچنین ادامه رفتار‌های خصمانه‌، جسارت آمریکا را برای رعایت حقوق بشر در جهان بسیار مضحک و خنده‌آور دانست.

 
تصویر رفتار آمریکا برای رعایت حقوق بشر بسیار مضحک و خنده‌آور است /جنایتی که هرگز التیام نخواهد یافت


حجت الاسلام مهدی‌شیخ در گفت‌وگو با جام‌جم‌آنلاین، گفت: تصمیم آمریکا در سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران با تمام مقررات بین‌المللی و مواضع حقوق بشر در تضاد صد در صد بود، پس از سقوط این هواپیما، مقامات آمریکایی برای توجیه این جنایت نابخشودنی، دلایل ضد و نقیضی عنوان کرده و تلاش کردند این اقدام خصمانه را یک اشتباه قلمداد کنند.

وی ادامه داد: مقام های آمریکایی پس از مدتی برای این اقدام غیر بشر دوستانه، مدال شجاعت بر گردن ناخدای این ناو انداختند و او را تشویق کردند و این رفتارها در سوابق خصمانه آمریکا امری عادی است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: روال آمریکا در طول تاریخ به اینصورت بوده که برای اقدامات مورد نظر خود دست به هر کار وحشیانه‌ای بزند و تمام ملت‌های جهان، بخصوص ملت‌های منطقه ما نمونه‌های بسیار

زیادی برای اثبات این مسئله دارند.



شیخ افزود: با روند رفتار خصمانه خود، جساراتش برای رعایت حقوق بشر در جهان بسیار مضحک و خنده‌آور است. آمریکا باید از این اقدامات خود درس گرفته باشد چراکه با این اقدامات تا به امروز موفق به تسلیم ملت ایران در برابر آنها نشده است همچنین با تحریم‌ها نیز نخواهند توانست به اهداف خود برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره اعمال تحریم‌ها از سوی آمریکا و اهداف این اقدام بیان داشت: آمریکا به صراحت اعلام کرده که هدف از این فشارها به زانو درآوردن ایران است و این تنها یک خیال باطل است چراکه اگر می‌توانستند پیچ‌و‌مهره‌های پیشرفت‌های ایران را نیز باز‌ می‌کردند و با خود می‌بردند اما تا به حال در اهداف شوم خود موفق نبو‌ده‌ و شکست خورده اند و خواهند خورد.

وی در پایان تاکید کرد: ملت ایران ملتی پاییدار و مقاوم است و در طول تاریخ هویت و اصالت خود را نیز همواره حفظ کرده و در برابر اینگونه تهدید‌ها هرگز تسلیم نمی‌شوند.


نسترن نعمتی/جام‌جم‌آنلاین

کد خبر : 3350645821861415927
 
" جام جم "
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد