اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

در محضر امام خمینی(ره)



 پدرم نقل می‌کردند که در سال‌های پیش از انقلاب در کوچۀ یخچال‏‎ ‎‏قاضی (محله‌ای
 
که منزل امام در آنجا بود) به طرف منزل می‌رفتم؛ امام را دیدم‏‎ ‎‏که به طرف منزلشان
 
حرکت می‌کنند.
 
چون نزدیک ایشان رسیدم، گام‌های‏‎ ‎‏خود را کوتاه‌تر کردم تا از ایشان سبقت نگیرم
 
و احتراماً پشت سر ایشان راه‏‎ ‎‏خود را ادامه دهم.
 
امام که احساس کردند فردی پشت سرشان حرکت می‌کند،‏‎ ‎‏ایستادند و رو به من
 
کردند و پس از سلام و احوالپرسی فرمودند: فرمایشی‏‎ ‎‏دارید؟
 
عرض کردم خیر، آنگاه فرمودند خواهش می‌کنم بفرمایید به راه خود‏‎ ‎‏ادامه دهید و
 
پشت سر من حرکت نکنید. 
 
(کتاب آینه حسن، حجت‌الاسلام والمسلمین دین‌پرور، صفحه 94)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد