اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

برای خواندن خواب های تو آمده ام


 


Related image



برای خواندن خواب های تو آمده ام 

 



من از راهی دور


برای خواندنِ خواب های تو آمده ام ،


من از راهی دور


برای گفتن از گریه های خویش.


... راهی نیست،


در دست افشانیِ حروف


باید به مراسمِ آسانِ اسمِ تو برگردم ،


من به شنیدنِ اسمِ تو عادت دارم .


من


مشقِ نانوشته ام به دستِ نی ،


خواندن از خوابِ تو آموخته ام به راه .


من


بارانِ بریده ام به وقتِ دی ،


گفتن از گریه های تو آموخته ام به راه .


به من بگو


در این برهوتِ بی خواب و طی ،


مگر من چه کرده ام


که شاعرتر از اندوهِ آدمی ام آفریده اند؟...!


 

"سیدعلی صالحی"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد