اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

شعر انتظار .... 26


نتیجه تصویری برای تصویر گل در دشت

 

 خبر دارم که در فردای فرداها


بهار ِ بهترینی هست.



دری را می‌گشایی:


 پشت آن، درهای دیگر هم


خبر دارم


گشوده می‌شود آن آخرین در  هم.



بهاری پشت آن در


             لحظه‌ها را می‌شمارد باز


و هر قفلی


کلیدی تازه دارد باز.



من از دیروزهایِ رفته دانستم


که در امروز ِ ما تقدیر ِ فردا آفرینی هست


خبر دارم


بهار بهترینی هست!


 

سید علی میرافضلی

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا جمعه 11 آبان 1397 ساعت 23:18 http://yaraneimameasr.blogfa.com/

قال الامام‌الحسین(ع):

«اوصیکم بتقوی‌الله، فان‌الله قد ضمن لمن اتقاه ان یحوله عما یکره الی

مایحب، و یرزقه من حیث لایحتسب.»

امام حسین(ع) فرمود:

شما را به تقوای الهی سفارش می‌کنم. زیرا که خداوند برای هر کس که از او

پروا کند، ضمانت کرده که ناخوشایندی و ناگواری‌های او را به خوشی و خوبی

و گوارایی تبدیل کند. و از راهی که گمان نمی‌برد، به او رزق و روزی رساند. (1)

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

1- بحارالانوار، ج 75، ص121

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد