اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

شعر/ مرگ بر هرچه ستاره روی پرچم های کفر




شعر زیر ویژه سالگرد تسخیر لانه جاسوسی و تداوم ایستادگی ملت ایران بر شعار مرگ بر آمریکا سروده شده است.

 به مناسبت روز 13 آبان و سالگرد تسخیر لانه جاسوسی ، خانم فاطمه عارف نژاد شاعر خوش ذوق کشورمان شعری با مضمون "مرگ بر آمریکا" سروده اند که در ادامه آن را مشاهده می کنید:
 
 
 
 
 

بمب های تازه اش، من مینویسم مرگ بر...

موشک و خمپاره اش، من مینویسم مرگ بر...
 

پیش چشم یک جهان نابود شد ده ها وطن

خانه اش، ویرانه اش، من مینویسم مرگ بر...


کمپ هایی در اروپا و لگدکوب جنون

ملت آواره اش، من مینویسم مرگ بر...


یک نفر در کشوری مقتول یک قتل فجیع

روی قبر تازه اش من مینویسم مرگ بر...


مرگ بر قتل و جنایت، مرگ بر وحشی گری

قاتل دیوانه اش من مینویسم مرگ بر...


آمده بر سر زنان بالای نعش یک پسر

مادر بی چاره اش، من مینویسم مرگ بر...


پیش چشم یک پدر، فرزند درجا جان سپرد

لرزشی بر شانه اش، من مینویسم مرگ بر...


یک عروسک گرم آغوشی پر از خون است وای

کودک دردانه اش... من مینویسم مرگ بر...


مرگ بر شیطان اکبر، مرگ بر گرگ خبیث

دولت خونخواره اش، من مینویسم مرگ بر...


مرگ بر هرچه ستاره روی پرچم های کفر

شیوه شاهانه اش من مینویسم مرگ بر...


مرگ بر شمر و یزید و مرگ بر ضحاک ها

واقع و افسانه اش، من مینویسم مرگ بر...
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد