اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

میزان عنایت امام زمان(عج) به شیعیان


 
 
نتیجه تصویری برای تصویر گل آلاله
 
حسن بن جهم نقل می‌کند: به امام رضا(ع) گفتم: مرا از دعا فراموش نکنید.
 
حضرت فرمود: گمان می‌کنی که من فراموشت می‌کنم؟ اندکی در خودم
 
اندیشیدم و با خود گفتم: او برای شیعیانش دعا می‌کند و من نیز از شیعیانش
 
هستم.

آنگاه گفتم: نه، فراموشم نمی‌کنی. حضرت فرمود: از کجا فهمیدی؟ گفتم: من
 
از شیعیانت هستم و تو برایشان دعا می‌کنی. فرمود: آیا متوجه چیز دیگری
 
جز این شدی؟
 
گفتم: نه، حضرت فرمود: هرگاه خواستی بدانی که نزد من چه جایگاهی
 
داری، ببین من نزدت چه جایگاهی دارم.(1)

ــــــــــــــــــــــــــــــ

1- اصول کافی، ج 4، ص 270
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد