اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

آیا امام زمان ( عج ) صدای من را می شنود ؟

Related image

 

 

آیت الله بهجت ( ره ) :

بین دهان تا گوش شما کمترازیک وجب است ، قبل از این که حرف از دهان خودتان

به گوش خودتان برسد ، به گوش حضرت رسیده است .

او نزدیک است  ، درد و دل ها را می شنود . با او حرف بزنید و ارتباط برقرار کنید .

در زمان امام هادی ( ع) شخصی نامه ای نوشت از یکی از شهرهای دور ، نامه ای

نوشت که آقا من دور از شما هستم . گاهی حاجاتی دارم ، مشکلاتی درم ، به هرحال

چه کنم ؟

حضرت در جواب ایشان نوشتند "  ان کانت لک حاجة فحرّک شفتیک "

لبت را حرکت بده ، حرف بزن ، بگو ، ما از شما دور نیستیم .

 

بحارالانوار / ج 53 / ص 306

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد