اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

روز دختر و میلاد حضرت معصومه ( س ) مبارک ...... 4


 

متن تبریک روز دختر

 

 

«آیه زهرا» خواندمت تا عطری از زهرا بگیری

آیه ای از سوره ی کوثر شوی، معنا بگیری

 

آمدی با گریه هایت بر غم دنیا بخندی

تا به هر لبخند، غم را از دل بابا بگیری

 

در دل تاریک روشن ها نمان، خورشیدک من

از خدا باید کلید صبح فردا را بگیری

 

آن کبوترهای زیبا را ببین-پروازشان را-

دوست دارم زود گوی سبقت از آنها بگیری

 

کاش دریا، دفتر نقاشی ات باشد عزیزم

دوست دارم آسمان را دفتر انشا بگیری

 

زندگی بارانی از غم ها و شادی هاست دختر!

آرزو دارم سرت را مثل گل بالا بگیری

 

آرزو دارم که زهرا دست هایت را بگیرد

در قیامت تا مگر دست از من رسوا بگیری

 

میلاد عرفان‌پور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد