اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

اشعار و متون ادبی

نظم و نثر ادبی

میلاد منجی عالم مَهدی موعود ( عج ) خجسته باد ...... 1

 

عکس پروفایل تبریک سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج) - اقتصاد آنلاین

آید آن صبح درخشانى که من مى ‏خواستم

روشنى بخش دل و جانى که من مى ‏خواستم‏

از نسیم جانفزاى گلشن آل رسول

بشکفد گلهاى بستانى که من مى ‏خواستم‏

از بهارستان باغ و گلشن آل على

آمد آن سرو خرامانى که من مى‏ خواستم‏

سالها در خلوت دل اشک حسرت ریختم

تا بیامد ماه کنعانى که من مى ‏خواستم‏

دیده یعقوب جان من از آن شد پر فروغ

کآمد آن خورشید رخشانى که من مى‏ خواستم‏

در بهاران چون هزاران شکوه‏ها کردم به دل

تا به بار آمد گلستانى که من مى‏ خواستم‏

سر به زانوى ندامت مى ‏زنم در پاى دوست

تا رسد دستم به دامانى که من مى ‏خواستم‏

چون «امینى» همّت از پیر مغان کردم طلب

یافتم آن گوهر جانى که من مى‏ خواستم‏

 

شعر کوکب رحمت‏

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد